sobota, 20 kwietnia 2013

WRÓCIŁAM !

Nie lubię mieć przerwy, nie powinnam jej mieć. Przyznam się, zrobiłam ogromny błąd nie używając w swoim życiu aktywnego trybu przez ostatnie (UWAGA) 3 TYGODNIE! Jestem zła na samą siebie. Niestety, gdy przed świętami pojawiła się u mnie angina, całkowicie zrezygnowałam z joggingu.
Dzisiaj pierwszy raz po tak długiej przerwie, wskoczyłam w legginsy, adidasy i postanowiłam na nowo zadbać o swój wygląd.
Diety jeszcze nie wprowadziłam. Nie wiem czy kiedykolwiek się zdecyduję. Jestem osobą, która nie odmawia sobie przyjemności, a już w szczególności kiedy chodzi o kostkę czekolady, albo o paczkę chipsów. Może któregoś dnia się zdecyduję, chociaż na dietę dwutygodniową. Póki co, za bardzo lubię gotować nie zdrowe jedzenie, podjadać. Hehe.
Obiecuję, że gdy w swoje życie wprowadzę dietę, będę na bieżąco dodawać jadłospis każdego dnia. Hmm, to nie jest taki głupi pomysł. Może już teraz przejrzę na internecie dietę, która może być efektywna, ale nie koniecznie uciążliwa.

Jak cudownie w końcu poczuć zmęczenie i zadowolenie z wysiłku fizycznego. Za każdym razem, gdy biegnę, czuję jak zbędne kalorię ze mnie uciekają. KOCHAM TO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz