wtorek, 19 marca 2013

czas start !

Zaczynam prowadzić nowego bloga, który ma całkowicie inny przekaz i skupiony jest kompletnie na nowym celu. Jak już sam tytuł mówi, zamierzam go prowadzić dla osób które marzą o wymarzonej figurze, podobnie jak ja. Prowadzenie tego typu bloga, pozwoli mi się kontrolować i pokazać światu, że osoba, która od dawna jest niezadowolona ze swojej figury, może zaciągnąć rękawy i w końcu zadziałać.

Przedstawię się, nazywam się Agata, przyjaciele i znajomi wołają na mnie Aga. Jestem studentką filologii angielskiej i hiszpańskiej. Moim priorytetem życiowym jest założenie własnej szkoły językowej, na początku jednak chciałabym zostać surową nauczycielką. Jestem kobietą z własnymi zasadami, jeśli ktoś ich nie przestrzega, skreślam go z listy znajomych. Mieszkam we Wrocławiu, czyli polskim Las Vegas- mieście grzechu. Najpiękniejsze miejsce zarówno na dolnym śląsku jak i w pozostałych częściach Polski.
Lubię palić papierosy, bawić się do samego rana, muzykę, muzykę soul, r&b, od niedawna nawet rock. Zaczęłam czytać książki fantastyczne, romansidła zdecydowanie mnie przerosły. Od niepamiętnych czasów jestem niezadowolona ze swojej figury. Czas to zmienić. Ważę 57 kg przy wzroście 160 cm. Moim celem jest osiągnięcie 50 kg, chociaż marzę o pięknej liczbie 48. Nie zależy mi podobać się innym, chciałabym w końcu zaakceptować samą siebie. Jak na osobą, o nieciekawym ciele, potrafię się jeszcze podobać sobie, co nie oznacza że jestem narcyzem.

Na blogu postaram się często dodawać serię ćwiczeń, mój dzienny jadłospis, przepisy kulinarne, muzykę która idealnie współgra z uprawianymi przez nas ćwiczeniami, ale najważniejsze to MOTYWACJA. Od tego zacznę jutro.

Jeśli już teraz zachęciłam Was do czytania mojego bloga, to wyobraźcie sobie jak fajnie będzie po miesiącu.

APEL: Moje drogie, to ostatni dzwonek na to, by zmienić swoją figurę przed wakacjami. Wiosna zbliża się wielkimi krokami. Czas najwyższy wskoczyć w wymarzony rozmiar, w moim przypadku 34/XS, nie wstydzić się wejść na basen lub na plażę w mega wypasionym bikini.

BO ŻYCIE STANIE SIĘ PIĘKNIEJSZE, GDY SAMA UZNASZ ŻE JESTEŚ ŁADNA !
moje dzisiejsze motto, wymyślone kilka sekund temu. 

2 komentarze:

  1. motywacja to podstawa, kochamy piękne brzuszki :3 jestem z Tobą, do wakacji niedługo, będzie super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to motto. A będziesz dodawała tutaj też jakieś filmiki? Jak przeczytałam o rocku, to od razu pomyślałam o "Krótkowzroczności" Lorein, którą wczoraj dodałaś na fejsa! :D
    PS Jeszcze wyłącz weryfikację, będzie szybciej i sprawniej komentować :*

    OdpowiedzUsuń